Saturday, September 2, 2017

Nota buat B- Part 2

Hyeeee my B...

B...
Nnt.. awak kene kuat kit...
Namo sedih2... carik zahira bg awak sengih!!!
Im gonna be ok je B...
Mcm saya ckp... 
Awak kan penting dalam hidup saya..
Saya kene lah kuat...
B...  
Jangan nanes..
Jangan pk bebukan k...
Kalau saya diam...
Send texting or call...
Kompem saya jawab...
In good way i guess..
I know u worries too much..
U think beyond the good thing..
U think effect of all those thing!
But.. believe with HIM...
Nothing can happen accept HE allow  that gonna be happen and...
I'll try my best B for u n zahira too...
B..
Nanti jagakan Zahira tuk saya kejap je..
🤣🤣🤣
Dak tecit tu lately ni mmg memendam...
Tp dalam masa yg sama.. Dia tgh belajar utk jadi matang...
Biarkan dia belajar erti kehidupan tu..
Harap dia x menjurus rasa cinta dan sayang yg mendalam dekat mamat tu je B..
Pls guide her...
I know she stubborn but dun let her drown with her feelings to much k.

B.. thanx sbb ada dgn saya 2 hari nie...
Thanx gak sbb redakan kemarahan saya..
Mmg awak buat saya sengih!
Thanx gak buat milo... walaupun mcm nak potong kaki manisnya.. semanis tuannya..
B..
Seriously many2 thanks sbb selalu je ada dengan saya..
Tak dapat dibalas jasa awak tu B..
Syukur dapat insan mcm awak kan..
Macey angat..
B...
Awak tahu yg awak penting dalam hidup saya..
Awak pun tahu betapa saya sayang kat awak..
Awak pun tahu mcmana risaunya saya kalau buat awak susah hati..
Risau bila awak marah..
Yang paling risau bila buat awak menangis...
Tapi satu benda yang awak kene tahu..
Saya hanya merancang segalanya..
Jika suatu hari nanti akan berlaku sesuatu yang tak diingini.. saya harap awak tabah dan sabar menerimanya..
B ...
Saya hanya mampu berjanji untuk sentiasa dengan awak ya..
Tapi saya x mampu berjanji jika suatu hari nanti... awak akan terluka atau dilupakan..
Harap-harap tidaklah ianya berlaku B..
Sebabnya...
Giler per.. hidup saya xder awak..
Kosong kot.. 
Mungkin saat itu saya terduduk...
Mahupun bersedih B...
Itulah... x dapat nak digambarkan kerna..
Awak masih ngan saya..
🤣🤣🤣
B..
Nanti kalau awak rajin... awak kol lah saya atau send gambo..
Takut saya lupa rupa awak dan zahira..
Saya takut... saya tak ingat ke...
Gambar awak tu banyak je B... 
hahaha... 
saja gedik suh hantau lagi...

Oklah B...
Ingat saya selalu kat hati awak...
Dan awak pun perlu tahu...
Awak tu selalu kat hati saya..
😘😘😘😘

Lebiu b...

No comments:

Post a Comment